2014. június 25., szerda

Coming back

Hát, sziasztok. Azt sem tudom igazán, hogy hol kezdjem. Egy éve jártam itt utoljára – úgy értve, hogy bejegyzést is hoztam -, holnap lesz egy éve, hogy időt kértem tőletek. Ez hosszú idő ám.
Egy év alatt sok mindent le tudtam rendezni magamban, amikkel akkor küzdöttem, amikor ezt a blogot írtam. Volt egy csomó kimaradás, hónapokig tartó szélcsend, de ennek ellenére egy bizonyos szintnek úgy gondolom, sosem adtam alább, meg sem tudtam volna tenni. Őszintén, fogalmam sincsen, hogy emlékeztek-e még erre a blogra, vagy már teljesen feledésbe merült. Egykor sokan olvastátok, és a mai napig kapok visszajelzéseket, hogy nagyon jó.
Kismillió komment érkezett, hogy ne hagyjam abba, vagy éppen miért nem folytatom tovább. Ott volt/van nekem a Broken, ami egy teljesen más hangvételű, más környezetben játszódó történet, és két ilyen különálló világot egyszerre működtetni nagyon nehéz dolog. El lehet veszteni a szálakat, össze lehet kavarodni.
De nem nekem. :D Na, még mielőtt azt hiszitek, hogy valami gyászbeszédet mondok itt nektek, hogy szépítsem a helyzetet, amiért végleg bezárom a blogot, közlöm: semmi ilyesmi.
Nincs gyászbeszéd.
Nincs utolsó bejegyzés.
Nincs bezárás.
Mert akik figyelmesen elolvasták azt, amit írtam egy éve, azok láthatták, hogy azt írtam, küzdök az ellen, hogy befejezzem. És én kitartóan küldöttem, és boldogan kijelenthetem: a csatát én nyertem meg a végtelen tanácstalanság ellen. Egy szó, mint száz: tartottam egy egyéves szünetet, és nem azt mondom, hogy rögtön el is kezdem szolgáltatni nektek a részeket, mert nem, de NEM FEJEZTEM MÉG BE A BLOGOT. 
Zoe és Justin története még függ a levegőben, nekem pedig lépcsőt kell építenem nekik, hogy le tudjanak jönni a földig. Be kell hoznom a lemaradásomat, mert az agyam maximálisan a Broken köré van építve írásügyileg, ezért vissza kell olvasnom az előző részeimet. Korábban említettem, hogy teljesen más a kettő történet, és tényleg nem tudom, hogyan fogom magam kizökkenteni a „Justin egy maffiatag és rohadt nehéz élete van” című szerepből, de meg fogom tenni. Mert az Anything Could Happen még él, és valakinek bizony életben kell tartania! :D
Egy kikötésem viszont mindenképpen van. Nem fogok feleslegesen írni. Ezt úgy értem, hogy ha nem látok visszajelzéseket kommentek formájában, akkor nem fogom látni értelmét a folytatásnak. Ez egy tény, ez az én egyetlen feltételem. Ha tényleg sokan szeretitek a blogot, és tényleg szeretnétek, hogy legyen egy tisztességes befejezése, akkor tegyetek érte. Nekem sem lesz könnyű, sőt, nekem még nehezebb lesz, mert eleinte valószínűleg tiszta Broken-stílust fogok felvenni, de ha ezt megpróbálnám, figyelmeztessetek. Idő kell ahhoz, hogy belerázódjak ebbe az ártatlan történetbe. :)
Azt hiszem, mindent elmondtam. Még magam sem hiszem el, hogy megint itt vagyok, de majdcsak megszokom. Nem tudom, mikor leszek képes hozni nektek a 32. részt. És ha hozom is, akkor elképzelhető, hogy két rész között el fog telni egy kisebb időszak, amiért egy másik blogot is vezetek. Lehetséges, hogy még a nyár folyamán elkezdem írogatni az ACH-t, legyetek türelemmel, egyszer biztosan láttok itt még részt. :) Remélem, vagytok még itt, és visszakapom a régi olvasóimat is, akik esetleg átköltöztek a Brokenbe, valamint szerzek pár újat is. :)
 Még mielőtt bármit is elkezdenék, megkérnélek titeket, hogy írjatok kommentet, csak hogy tartsak egy enumerációt (seregszemle :D). Megnézem, mennyien szeretnétek, hogy újraéledjen a blog, és akkor meglátom, mit tehetek. Ne hagyjatok cserben! :)

~Zoe*

22 megjegyzés:

  1. Sziaaa :)
    Hiányzott a blog, és örülök, hogy folytatod :)
    Kíváncsi vagyok hová jutnak :D
    Sok sikert az íráshoz :))
    (és szerintem senki nem bánja, hogyha néha belemosod a Brokent is :D Mindkettő fantasztikus, bár a Brokenben nagyon lemaradtam :/ )

    VálaszTörlés
  2. Imádtam ezt a történetet és már rettentően várom a folytatást!♥ Végre egy jó hír... :)
    (Egyébként épp a minap gondolkoztam, hogy vajon folytatod-e?!)
    Én személy szerint türelmes leszek, de azért nagyon siess majd! :D

    VálaszTörlés
  3. én is várni fogom :D folytasd tovább.. a brokent is imádom.. nagyon jól irsz... meg találtam egy ojan blogok hogy :as long as you love me ....te irod ?. D: mert azt is imádom és most pont azt olvasom :D ne hagyd abba ezt se mert fantasztikus az irásod :d

    VálaszTörlés
  4. Remélem megoldódott az a probléma ami miatt sajnos hanyagolnod kelett az írásodat. Nagyon, nagyon örülök hogy visszatértél, és előre szólok, engem mint személy szerint nem fog zavarni hogy nem egyből írsz 20 fejezetet, ez érthető. Senkisem tudnak egy év szünet után írni úgy részeket ahogy azelött tette, főleg úgy hogy emelett egy másik fantasztikus blogot is vezet. Remélem meglesznek a többiek is mert nem tudnám feldolgozni hogy egy ilyen miatt lenne, veszteségem/veszteségünk. Én tudom hogy gyorsan visszaállsz majd a régi kerékvágásba, mégha most lehetetlennek tartod. Szerintem vagy annyira ügyes hogy nem fog a két blog története egybemosódni, de ha igen is az sem probléma! Igen a két blog teljesen eltér egymástól és ezért szeretem mind a kettőt ennyire! Mégegyszer köszönöm hogy nem hagytál bennem kérdőjelet a ACH folytatása miatt, nyugodtabban fogok aludni! :D

    VálaszTörlés
  5. Ohh! :) Mennyire vartam mar ezt! Imadom azt, ahogyan irsz! Remelem sikerult megoldani a problemaidat es ujult erovel beleveted magad az irasba! :) Mar varom a kovetkezo bejegyzest "a 32. reszt" ! :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon várom. :)
    Kitti

    VálaszTörlés
  7. Omg, de jó! *___*
    Ez így estére nagyon jó hír.
    Imádom, ahogy írsz! Szörnyen hiányzott Zoe és Justin története. Épp valamelyik nap olvastam vissza pár részt és nem tudom, hogy már hányszor olvastam újra az egészet. :D Tűkön ülve várom a folytatást! :D❤

    VálaszTörlés
  8. Nem hagyunk cserben, és nagyon várjuk a részeket !!:) Sok szerencsét a két bloggal és eddig is fantasztikus volt mind a kettő ezek után is képes leszel rá! <3

    VálaszTörlés
  9. Noss..mivel ezt is kipusztítottam így utólag annyit mondok összegzés ként: TÖKÉLETES
    Mindkét blogodat imádom :) Ügyes vagy, jól írsz és fogalmazol!:) Várom mind2 blogban az új részt:)
    xoxo

    VálaszTörlés
  10. Omb!!!!! Folytatooood!!!!! Imádlaaaak és a blogjaidat iiiis! ������������ ❤❤Köszi! Köszi! Kösziiiiii!!!!! ❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
  11. Egy újabb határozott IGEN ! :D Azaz folytasd :D imádtam ezt a blogod , sajnáltam , hogy abba hagytad egy időre...szóval csak hajrá :* Xx

    VálaszTörlés
  12. Szerintem mindenképpen folytasd a blogod,nagyon jó a történet is :) Broken-t olvasom már régóta és láttam a kiírásodat ezzel a bloggal kapcsolatban,így úgy döntöttem,hogy elolvasom és egyáltalán nem bántam meg :) nagyon jó a blogod,remélem minél hamarabb lesz itt új rész :)

    VálaszTörlés
  13. Már nagyon vártam hogy írj egy ilyen bejegyzést, ha pedig újra elkezded írni, az egyik kedvrnc történetemet fogom visszakapni. Szóval nagyon köszönöm, hogy nem adtad fel!:)

    VálaszTörlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  15. Szia:)
    En tegnap talaltam ra erre a blogra, el is olvastam, es hatarozottan mondom, hogy nagyon jo lenne ha folytatnad.((:
    Kivancsian varom a folytatast:))

    VálaszTörlés
  16. Folytasd kérleeeek

    VálaszTörlés
  17. Olvasom a broken blogodat is és mind a kettő fantasztikus.Siess a résszel itt is és a brokennél is :-) :-)

    VálaszTörlés
  18. Szia:) én 2 napja találtam rá a blogodra és őszintén szólva imádtam minden egyes pillanatát így én csak annyit tudok mondani h mindenképpen folytasd és nagyon tehetsége író vagy :)

    VálaszTörlés
  19. Sziaa:))
    7-kor felkeltem,és útnak indultam (megint) a blog kereső hadjáratomra! Immáron 2 és 1/2 órája ülök egy helyben és olvasok! Sikerült ennyi idő alatt elolvasnom idáig..nem akartam kommentelni a részekhez,mert úgy terveztem,hogy majd a végén írok egy jó hosszú véleményt....na igen..ez a tervem gyökerestől meghiúsult,mert többet nem tudok rá írni minthogy TÖKÉLETES! Csupán 9 betű,de megfogalmazódik benne minden érzésem,amit ha most leírnék akkor nagy valószínűséggel bele telne egy hetembe! Hihetetlen izgatottsággal várom a folytatást!
    Szia! ;))

    VálaszTörlés
  20. sziaaa most találtam rá a blogodra de *.* ügyess vagy igy tovább !!

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Mikor folytatod?Annyira jól írsz hogy bele tudom magam élni a történetbe!Tökéletes! :) Léci válaszolj! :)

    VálaszTörlés
  22. Jaj, még kis kezdő felfedező voltam a Bloggerben amikor megtaláltam a történetedet, persze azóta eltelt egy kis idő és most már nagyon is jól mozgok ezekben a körökben és már a régi bloggerek társaságába tartozom. A te történetedet már mint mondtam a blogger felfedezése közben olvastam. Mikor megtaláltam és elkezdtem olvasni abba se akartam hagyni, nem ettem nem ittam csak olvastam. Egész este fent voltam és a fejezeteket pörgettem és már csak arra voltam figyelmes, hogy anya hazajött a munkából (én meg úgy tettem mint aki alszik) igaz utána már nem csak tettettem mert bealudtam, de ez mellékes xd Szóval ez az igazi jó történet nagyon sokat jelent nekem, mert mostanában eltűnt az az érzés amikor izgatottan lesem a képernyőt és iszom a blog minden szavát és a te írásod ezt váltja ki belőlem. Az a gyermeteg izgatottság, ez az az érzés amiért olvasni kezdtem. Szóval alig várom a folytatást, persze azért a Broken folytatásával is iparkodhatnál, kíváncsi vagyok már mi lesz.
    xx ölel és szeret hűséges olvasód, Helena Z. B.

    VálaszTörlés